Szczęście przychodzi niespodziewanie

❤ Nie myślałam,że tak szybko napiszę tak bardzo odmienny tekst ale stało się ! Stał się cud, najpiękniejszy cud na świecie. Spotkałam go w tramwaju to było cudowne ! Znów był taki MÓJ nie kogo innego tylko mój. Rozmowa z Nim to jest coś  bardzo fantastycznego, coś wyjątkowego. Uświadomiłam sobie, że mi to, że czasami nie rozmawiamy ze sobą miesiącami to zawsze kiedy się  już spotkamy jest cudownie, zawsze umiemy znaleźć temat do rozmowy. On jest taki mój.

ciacha i serce

💖 Pisałam już to kiedyś na blogu ale napiszę jeszcze raz. Rozbraja mnie całując mnie w  czoło. Czuje się  wtedy tak jak bym była jego córeczką, młodszą siostrą. Jest w tym wszystkim taki wyjątkowy. To tyle z pozycji emocji. A z pozycji rozumu nie chce takich uczuć przeżywać raz na pół roku. Jedno co jest dla mnie pocieszające, że on jest taki mój, że ma do mnie zaufanie. Fajne jest to, że  mimo tych różnych nie dogodności w pracy zawsze jest jakaś nadzieja czyli on.

{rzadko wstawiam takie obrazki ale ten jest bardzo adekwatny.}pocalunek w czoło

💞 Bycie  z nim nawet na chwilkę daje takie niesamowite szczęście. Jestem spokojna, mam  w nim takiego wspaniałego przyjaciela.

serce 3@

💝 Najfajniejsze jest to, że czuje się taka szczęśliwa.

serce77.jpeg

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.