O trudnym byciu z Nim

🍀 On ~ ostatnio ciągle nieodgadniony. Czasem zastanawiam się czy ja właśnie w takim Nim się zakochiwałam. Trudno mi zrozumieć jego zachowanie, jednego dnia jest tak, że chcesz z Nim spędzać czas a są dni, kiedy traktujecie się jak powietrze. Naprawdę nie chcę już liczyć na taki czas, że może za miesiąc,  za dwa, że będzie super. On jest już w innym miejscu swojego życia niż był kiedy się poznaliśmy, ja jestem inna. Tak ja jestem inną dziewczyną a właściwie już nie dziewczyną a raczej kobietą. Fajne były te dwa miesiące, kiedy, czułam wobec niego zupełną obojętność to był dobry kierunek.

Czas na poważne przemyślenie naszej relacji.

filiżanka z malinami@

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.