23.04

 Wiosna miała być radosna a jest jaka jest!
Zakuwam do egzaminów, słucham ludzi, którzy opowiadają rzeczy których nie mam ochoty słuchać a słucham bo muszę i wygłupiam się bo jestem hedonistką?? oj nie nie czuję się nią w sensie ścisłym
A moje wygłupy są obroną przed własnymi problemami jedni piją wino, drudzy uprawiają sporty ekstremalne a ja się wygłupiam !
Zakochuje się platonicznie do szaleństwa, tworzę sobie hipperrzeczywistość i się śmieje, wygłupiam zupełnie jak jakaś nastolatka wiem, że to co robię jest dziecinadą a może nie jest jeśli mam mnie to ochronić przed depresją , która okropnie boli to dlaczego nie! Why not!
Rozmowy z ,, S” uczą mnie prawdziwej dorosłości i to takiej , w której to ja decyduje sama o swoim życiu!
Co mnie boli ostatnio ? To co zwykle milusińscy
Do tej pory myślałam,że tylko milusińska jest taka wobec mnie teraz widzę, że obydwoje są siebie warci !!!!
Co raz bardziej utwierdzam się w tym co sobie obiecałam !
Wspólnota ostatnio budzi we mnie bunt! A w szczególności to że ktoś już za mnie zdecydował i każe mi się grzecznie podporządkować. A ja coraz głośniej mówię NIE ! Bo ja nie chce żeby ktoś zaplanował mi życie
Cóż ostatnio spasowałam nie walczę, nie mówię głośno swojego zdania
Czas na ewolucję a nie na rewolucje!
Rewolucje się nie udają a ewolucje chyba tak to się okaże !
Dziękuje jednej osobie,że sprowadziła mnie na ziemię i zrobiła to w tak subtelny sposób, fajnie, że się poznałyśmy, że gadamy , że zawsze wesprze mnie kiedy nie mam nastroju.
Trzeba myśleć po swojemu, robić swoje i nie oglądać się
Nie ma jak to być rozumnym egoistą !!!

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.