od dziś

Od dziś liczę sama na siebie ! Od dziś nie zamarwiam się przyłością i tym co będzie!
Nie będę niczyją niańką, służącą i tak dalej.
Zawsze byłam zdecydowana na małżeństwo ale teraz jestem jeszcze bardziej !
Tak zwane ,,akcje” mają odwrotny skutek.
Czuje się rozdarta nie mam żadnego człowieka , który w 100% myśli tak jak ja. Nie jestem pewna czy mam siłę na tę walkę ostatnio nie !!! ale może mi się wydaje, że jestem słaba przecież już tyle razy postawiłam na swoim ale czy teraz się uda ? nie wiem
Wiem jedno, że mam się przyprządkować a ja nie chce ! Chce na siłę wytłumaczyć swoje zdanie a to nie ma najmniejszego sensu bo to jest jak grochem o ścianę
Nie będę im udowadniać swojej racji chociaż ją mam ! Może własnie taka startegia zadziała.Jestem dorosła a zachowuje się jak dziecko!
Co do Milusińskiej jedna wielka zagadka może mówi prawdę ale ja już nie umiem jej zaufać. Gdybym więcej słuchała ,, S” była bym mądrzejsza. Co w świecie iluzji jak zawsze śmiech i wygłupy dlaczego w realu tak nie może być
czekam na to i wierzę.
Zaczynam wszystko od nowa co robię dojść często ale mimo porażek jednak ,,idę” do przodu.
Przede mną nowy tydzień nauki, ważnych decyzji i wiosny za oknem.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.