Nasza i tylko nasza rocznica {Our and only our anniversary}

 Dziś nasza rocznica…. 6 lat.  W  ten weekend usłyszałam od niego tyle pięknych słów. Na moje ,, myślę o Was ” – usłyszałam ,, wiem” myślę, że to jest cudowne że oboje wiemy  że o sobie myślimy nawzajem.  Na moje pogadamy kiedyś usłyszałam OK. Nie ma problemu. Ta nasza więź jest taka wyjątkowa.  Taka bez słów. Czasami wydaje mi się ze w tej naszej relacji najważniejsze są gesty, spojrzenia a nie słowa. Tak sobie myślę, że od sześciu jest między nami jakaś niezwykła więź. Ostatnio dużo myślę o tym co chciałabym mu powiedzieć.  Tak naprawdę od tych 6 lat codziennie lub prawie codziennie o nim myślę, stał się takim punktem odniesienia w moim życiu. Wiem o mnie bardzo dużo rzeczy, wie jakie mam plany, nadzieje, marzenia rozumie  i myśli podobnie. 

serce balon

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.