O wolności w myśleniu

🧡 Dorosłość ! Dorosłość polega na dojrzałych. Na tym, że umiesz mówić NIE, że potrafisz powiedzieć otwarcie o swoich uczuciach, o tym co Cię boli. Kiedy czujesz się zraniony, nie ukrywasz tego ale mówisz to wprost. Jakoś przez wiele lat nie docierało to do mnie. Nie umiałam być dorosła.

💕 Zmiana ! Moja rozmowa z pewnym Dominikaniem uświadomiła mi w jakim miejscu jestem w relacji z moją mamą. Uświadomił mi, że jestem dorosła, że nie zawsze muszę jej wszystko mówić i taka sytuacja nie kłamstwem. Te słowa bardzo zmieniły moją perspektywę. Usłyszenie od kogoś kto jest dla Ciebie autorytetem słów, tak jesteś dorosła i masz prawo mieć swoje życie w którym są sprawy, o których nie mówisz nawet własnej matce jest zmieniające perspektywę o 180 stopni. Ta rozmowa naprawdę dała mi taką wewnętrzną wolność.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.