O lekcjach z przeszłości…

💜 Czy można w miłości popełniać te same błędy na przestrzeni dziesięciu lat. Bardzo nie chcę się w Nim zakochiwać, bardzo nie chcę o nim myśleć w kategoriach miłości, fascynacji, tworzenia relacji. Jednak coraz częściej łapię się na tym, że zaczynam właśnie tak o Nim myśleć. Jestem absolutnie oczarowana jego talentem, wiedzą, poczuciem humoru, inteligencją, empatią, tym, że mogę mu wszystko absolutnie wszystko powiedzieć nawet o swojej intymności, czego nie mogłam zrobić przy Kurczaczku. Tak On wie o mnie naprawdę  dużo rzeczy o których  nie wie nikt.  Bardzo bronie się przed przekroczeniem pewnej granicy, której naprawdę nie chcę przekroczyć. Bardzo nie chce. Tak czuje się nim zachwycona, oczarowana i chwilami bardzo zauroczona, chociaż boje się tej relacji tego za bardzo się zaangażuje a późnej będę cierpiała. Przerabiałam już ten schemat bardzo dokładnie. Moja potrzeba wysłuchania i ogromne pragnienie bliskości nie mogą rzutować o na tą relację. Nie mogę o Nim myśleć jak o facecie z którym za wszelką cenę chcę się zaprzyjaźnić i nie mogę o nim myśleć w kategoriach faceta z którym chciałabym być. Łapie się na tym, że właśnie tak się zachowuje, tworzę alternatywny świat, którego nie ma i  nigdy nie zaistnieje bo przecież………. Nie mogę zbyt wiele od Niego oczekiwać. Nie chcę się zaangażować za bardzo bo wiem jakie to bezsensowne.

💜 W przypadku Kurczaczka były aspekty na których bardzo mi zależało, starałam się być taka jak on oczekiwał.  A tu nie muszę, mogę być słaba, smutna, wściekła, emocjonalna i z ranami na sercu. Najfajniejsze  w tym  wszystkim, że właśnie taka słaba, smutna, wściekła, emocjonalna i z ranami na sercu jestem przy nim a on cierpliwie to znosi, rozumie, słucha czasem po kilka razy tych samych problemów, wątpliwości, zawstydzeń  i jest w tym cierpliwy, bardzo cierpliwy. Tak jest ważny dla mnie jednak bardzo chciałabym zachować dystans.

Jesień idzie…

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.